Regele Lumii
Într-un
sens foarte strict, guvernatorul absolut al Shambalei, cunoscut sub
numele de Rege al Lumii, este de asemenea şi guvernatorul absolut al
planetei Pământ. Prin urmare, Regele Shambalei este Regele planetei
noastre şi, de asemenea, Regele fiecăruia dintre noi.
Actualul Rege al Shambalei are, în plus faţă de funcţia sa fundamentală, un rol istoric cu totul special, deoarece în perioada domniei sale se va face trecerea de la Kali Yuga la Satya Yuga (epoca de maximă înflorire spirituală). Regele Shambalei este cel care susţine acest proces gradat de transformare, este cel care inspiră curentele spirituale autentice şi, datorită rolului special pe care poporul român îl va avea în viitorul apropiat relativ la trecerea umanităţii în Satya Yuga, cu siguranţă că el este unul dintre protectorii şi inspiratorii divini ai poporului român.
Actualul Rege al Shambalei are, în plus faţă de funcţia sa fundamentală, un rol istoric cu totul special, deoarece în perioada domniei sale se va face trecerea de la Kali Yuga la Satya Yuga (epoca de maximă înflorire spirituală). Regele Shambalei este cel care susţine acest proces gradat de transformare, este cel care inspiră curentele spirituale autentice şi, datorită rolului special pe care poporul român îl va avea în viitorul apropiat relativ la trecerea umanităţii în Satya Yuga, cu siguranţă că el este unul dintre protectorii şi inspiratorii divini ai poporului român.
El va conduce forţele binelui în bătălia finală
O
imagine tradiţională tibetană de factură profetică redă lupta finală
dintre forţele binelui şi ale răului: călare, în fruntea armatei sale,
Regele Shambalei spulberă forţele negative care au luat în stăpânire
planeta noastră. Această bătălie decisivă între bine şi rău se va
desfăşura, se spune, preponderent în planurile subtile, exact în
perioada pe care o trăim noi acum – sfârşitul lui Kali Yuga.
Saint-Yves d’Alveydre, în cartea sa postumă „Misiunea Indiei în Europa”
îl numeşte pe Regele Shambalei „Suveran Pontif”, Brahatmah, traducând
această denumire prin: „Cel care susţine sufletele spre a fi în
comuniune cu Spiritul lui Dumnezeu Tatăl”. Iată un fragment din cartea
lui Saint-Yves care îl descrie pe Regele Shambalei:
„Cu
excepţia celor mai mari iniţiaţi, nimeni nu a văzut vreodată chipul
Suveranului Pontif. Totuşi, cu ocazia anumitor ceremonii excepţionale,
de exemplu la cea de la Jaganath, el a apărut în faţa tuturor celor
prezenţi, înveşmântat într-un costum splendid, călare pe un elefant alb.
Întreaga sa făptură, de la cap şi până la picioare, radia o lumină
strălucitoare orbitoare, care îl înconjura cu scânteieri mirifice.
Trăsăturile chipului său nu puteau fi percepute distinct, din cauza
numeroaselor diamante care îi împodobeau tiara, reflectând lumina
soarelui precum nişte focuri. Costumul ceremonial al lui Brahatmah este
împodobit cu simbolurile fundamentale ale ştiinţei sacre care se află la
baza organizării ierarhice a Shambalei. Astfel, diferitele sale
veşminte sunt însemnate cu grupe de litere magice (mantre). Pe pieptul
său strălucesc pietre preţioase simbolice, consacrate arhetipurilor
celor douăsprezece semne zodiacale. Suveranul pontif poate realiza
oricând, la voinţă, miracolul de a aprinde spontan flacăra sacră de pe
altar, precum Aaron şi succesorii săi. Tiara sa alcătuită din şapte
coroane suprapuse şi împodobită cu hieroglife sacre simbolizează cele
şapte planuri ale manifestării, cele şapte niveluri pe care coboară sau
ascensionează sufletele traversând Splendorile divine”.
Apariţii
similare ale Regelui Shambalei sunt relatate şi de Ferdinand
Ossendowsky în cartea sa „Animale, oameni şi zei”: „În timpul
sărbătorilor solemne ce aveau drept cadru vechea formă de budism în Siam
(Thailanda) şi India, Regele Lumii a apărut de cinci ori. El se afla
într-un car magnific, tras de elefanţi albi, împodobiţi cu aur, cu
pietre preţioase şi cu stofe deosebit de fine; purta o mantie albă şi pe
cap avea o mitră (tiară) roşie de care atârnau râuri de diamante care-i
ascundeau chipul. Binecuvânta poporul cu un măr de aur pe care se afla
un miel. Orbii îşi recăpătau vederea, surzii auzeau, infirmii începeau
să meargă, iar morţii se ridicau din mormânt. A mai fost văzut la
sfârşitul secolului al XVIII-lea la Erdeni-Dzu, apoi a vizitat vechile
mănăstiri din Sakkia (în Tibetul de Vest) şi Narabanchi Kure (în
Mongolia). Buddha cel Viu (conducătorul Mongoliei) şi Tashi Lama au
primit de la el un mesaj scris cu litere necunoscute pe tăbliţe de aur.
Nimeni nu putea citi acele semne, însă Tashi Lama, intrând în templu,
şi-a pus tăbliţa pe cap şi a început să se roage. Datorită rugăciunii
sale, gândurile Regelui Lumii au pătruns în mintea lui şi, fără să fi
citit inscripţiile enigmatice, el i-a înţeles şi i-a îndeplinit
mesajul”.
Când Regele Lumii se roagă
“În
tot timpul anului Regele Lumii călăuzeşte misiunile preoţilor din
Shambala. Doar uneori, el merge la peştera templului în care se află
corpul îmbălsămat al predecesorului său, într-un sicriu negru de piatră.
Caverna este întunecată, dar când Regele Lumii pătrunde în ea, pereţii
ei sunt luminaţi de raze şi din capacul sicriului răsar limbi de foc.
Cel mai în vârstă dintre preoţi merge în faţa lui, cu capul şi chipul
acoperite şi cu mâinile împreunate la piept. Acest preot poate comunica
cu sufletele celor dispăruţi.
Regele Lumii
rosteşte incantaţii o vreme, apoi se apropie de sicriu, întinzând
mâinile deasupra lui. Flăcările îşi intensifică strălucirea; dârele
misterioase de pe pereţi se sting şi reapar, încrucişându-se, figurând
semnele misterioase ale alfabetului vatannan (alfabetul sacru al celor
din Shambala, n.n.). Din sicriu încep să răsară raze translucide de
lumină, care la început abia se văd, apoi devin tot mai intense. Acestea
sunt gândurile predecesorului său.
Curând,
Regele Lumii este învăluit într-o aură alcătuită din lumina aceasta, iar
literele de foc se modifică compunând cuvinte care scriu fără încetare
dorinţele şi ordinele lui Dumnezeu. În acel moment, Regele Lumii este în
legătură cu gândurile tuturor celor care conduc destinele omenirii:
regi, ţari, hani, războinici, mari preoţi, învăţaţi, oameni de seamă. El
le cunoaşte astfel gândurile şi intenţiile. Când acestea sunt pe placul
lui Dumnezeu, Regele Lumii le impulsionează cu ajutorul lui invizibil;
dacă nu, el le face să eşueze. (...)
După convorbirea cu predecesorul său, Regele Lumii adună Marele Consiliu din Shambala, judecă faptele şi gândurile conducătorilor oamenirii, îi ajută sau îi doboară. (...)
Apoi, Regele Lumii intră în marele templu şi se roagă în singurătate. Focul apare pe altar, întinzându-se treptat şi la altarele din jur şi, prin flacăra incandescentă, apare chipul lui Dumnezeu. Plin de veneraţie, Regele Lumii Îi transmite hotărârile Consiliului şi primeşte în schimb ordinele cereşti. La ieşirea din templu, Regele Lumii este încoronat cu strălucirea divină."
Ferdinand Ossendowsky, fragment din “Animale, oameni şi zei”.
yogaesoteric
http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=2406
Trei aspecte ale Shambalei
de Monica Dascălu
În
tradiţia spirituală planetară, Shambala apare deopotrivă ca început şi
sfârşit, ca sursă a înţelepciunii şi orizont al speranţelor umanităţii.
Toate culturile, toate legendele, toate marile mituri converg şi
revelează o viziune comună, conform căreia există un tărâm tainic,
locuit de înţelepţi şi înzestrat cu o neasemuită frumuseţe şi bogăţie.
Acesta este denumit în tradiţia indiană, tibetană şi mongolă Shambala.
În perioadele dificile ale istoriei, când predomină pe planetă influenţa forţelor demoniace şi satanice - necredinţa,
dizarmonia, conflictele, viciile, violenţa, întunericul etc. - centrul
spiritual al planetei este ocultat, ascuns. Însă înţelepţii din Shambala
şi mai ales Regele Shambalei continuă să vegheze asupra oamenilor, să
inspire căutarea sufletelor elevate, dornice de adevărata cunoaştere şi
iubitoare de Dumnezeu. Tot Shambala este cea care ne aduce speranţa
pentru un viitor spiritual al umanităţii; pentru că din Shambala - se
spune - vor porni armatele Luminii în confruntarea finală dintre Bine şi
Rău, prevestită şi de Apocalipsa Sfântului Ioan. Cel care este acum
Regele Shambalei va conduce lupta împotriva forţelor demoniace şi satanice pe care le va înfrânge. Astfel va reîncepe Vârsta de Aur a omenirii.
Prin
urmare, regăsim în mitul Shambalei, analogic, cele trei aspecte ale
trinităţii hinduse: Brahma, Vishnu şi Rudra Shiva, Divinul în aspectele
sale de Creator, Menţinător şi Distrugător al Universului. Brahma este
ipostaza lui Dumnezeu care dă naştere întregii manifestări, ca stăpân al
Vieţii şi al forţei creatoare. Vishnu este aspectul divin care menţine
viaţa şi, potrivit tradiţiei hinduse, se manifestă periodic pe Pământ,
pentru a ajuta oamenii să depăşească momentele de răscruce sau pentru a
revigora spiritualitatea şi credinţa în Dumnezeu. Al treilea aspect,
Rudra Shiva este asociat ipostazei terifiante a Divinului, care distruge
răul şi pune capăt unei anumite manifestări pentru a începe o nouă
creaţie.
Shambala manifestă aceleaşi trei faţete. Prima faţetă reprezintă sursa, izvorul, originea creatoare a înţelepciunii. A doua - tărâmul
protector şi inspirator care menţine vie tradiţia spirituală. Iar a
treia este faţeta către care se îndreaptă speranţele omenirii pentru
renaşterea sa spirituală.
Prin
forţa sa tainică provenită de la Dumnezeu, Shambala luptă cu succes
împotriva răului care tinde să acapareze acum Pământul. Neîntâmplător,
cel care este acum Regele Shambalei este numit Rudra Chakrin, Teribilul
Purtător al Roţii. El este chiar acel Rege prin care se va manifesta
pedeapsă divină pentru forţele satanice şi demoniace care caută să ia în
stăpânire planeta noastră.
yogaesoteric
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu